: Merhaba Timur Akkurt WhatsApp röportajı bizim işimiz ? Seni çevrimiçi bulduk ve merak ettiklerimiz var. Müsaitsen Karga’ya konuşur musun?
: Tabi konuşmak bizim işimiz #esnafserisi
: ?
: Aslında çok konu var sorulacak. Karşımda Timur Akkurt olunca nereden başlamalı diye düşünüyorum.
: Ben beklerim 🙂
: Yok yok bekletmem. Kargalar hızlı düşünür.
: ?
: Teknosafari, Teknokonsey, Teknolojiden Anlamayan Adamlar, Keyifli Adamlar ve daha birçok güzel iş. Bir Timur Akkurt Kronolojisi istesek. Teknoloji ve medya serüvenin nasıl başladı?
: Küçük bir düzeltme, Teknolojiden Anlamayan Adam olacak. Ekin ve ben anlıyoruz 🙂 Barış anlamıyor 🙂
: ? pardon doğru, gaza geldim bir an da. Adamlar çok sizde adam gibi adamlar.
: Peki serüven nasıl başladı?
: Ben aslında TV habercilik kökenliyim.
: 1992 yılında bu işe başladım, 2006’dan sonra dijital video içerik üzerine kafa patlatmaya, içerik üretmeye başladık.
: 2013 yılından itibaren YouTube içerik üreticiliğini meslek olarak yapmaya başladım
: İçerik kraldır?
: teknosafari benim teknoloji dünyasında kullandığım markam gibi diyebiliriz. Rock FM’de Tekno Safari programını 5 yıl hazırlayıp sunduk. (Ortağım Murat Türkbıkmaz ile) Marketing Türkiye’de 1 yıl ve neredeyse 5 yıldır da Digital Age dergisinde Tekno Safari köşemde yazılar yazdım. Digital Age’de halen devam ediyorum. Aynı zamanda BirGün gazetesinde de 15 günde bir cumartesi günleri yayınlanan Tekno Safari teknoloji sayfamı hazırlamaya devam ediyorum. Radyoda bir değişiklik oldu, artık Kent FM 101.4 frekansında yayındayız.
: Teknoloji ekseninde içerikler üretiyorum ama bunu yaparken teknik değil gündelik bir dil kullanmayı tercih ediyorum. Zaten aşırı meraklı olanlar teknik olarak içerikleri kendileri bulup tüketiyorlar. Ben kafa karıştırmadan anlatmaya çalışıyorum.
: Teknolojiden Anlamayan Adam’ın çıkış noktası da bu oldu aslında.
: İçerik için anlaşılır olmak ve insanların neye ihtiyacı olduğunu anlamak önemli.
: Teknolojiden Anlamayan Adam’a kısaca TAA’ya, Barış teknolojiden çekinen, bu yüzden uzak durmayı tercih edenlerin yerine bana sorular sorarak başladı. Bu format çok sevildi ve benimsendi. İyi muhabbet arada kullanışlı ve ‘doğru’ bilgiler bizim başarımızda ki güç.
: Ekin Kollama’nın ekibimize katılmasıyla daha da keyifli bir üçlü olduk.
: Tekno Konsey, Keyifli Adamlar hepsi güzel projeler hiç birini bitirmiş değiliz aslında.
: Hepsinin kendine özgün içerikleri ve takipçileri de var.
: Aynen öyle. Aslında baktığınızda bir yayın network ü gibi olduk diye biliriz.
: Platform gibi yani.
: Kim ne isterse onu izliyor.
: Evet bu hem güzel hem zor değil mi?
: Zor hem de çok zor.
: İnsanlar bize ne keyifli iş yapıyorsunuz ne şanslısınız diyor ama işin hep bitmiş kısmını gördükleri için. Yap desen yapamazlar. Günde 5 saat uyku neredeyse 7 gün çalışıyoruz.
: Dizi çekmek gibi 🙂
: Bölünmeler kafa karışıklığı oluşturmuyor mu? Takipçiler için sıkıntı yok sanırım ama buraya içerik attınız buraya atmadınız tepkileri de gelebilir? Takipçiler hassastır 🙂
: Takipçileriyle çok sıkı bağı olan bir ekibiz, zaten neyi neden yaptığımızı, ne zaman yaptığımızı çok iyi biliyorlar. Sürekli onlarla konuşuyoruz. Sorularına cevap vermeye çalışıyoruz, o yüzden hiç karışıklık olmuyor. Dışarıdan baktığınızda nasıl bir ağ kurduğumuzu direk göremezsiniz. Arka planda çalışan kendimizce doğal olarak gelişen organik bir algoritma varmış gibi düşünebilirsiniz.
: Yaşayan bir algoritma daha doğru bir terim olabilir.
: Dijitalin içinde bir dünya kurulmuş.
: Aslında sizi çok sevdiklerini ve yakın hissettiklerini görebiliyoruz.
: Aynen ama hayatın içerisinde de karşılarına sıklıkla çıktığımız için farklı bir durumumuz oluyor onlar için.
: 1010101010110’lardan ibaret bir ilişkimiz yok onlarla.
: Buna tanık olmalısınız, gerçekten çok güzel bir duygu.
: Normalde karşılaştıklarında abi sanki sen bizim evde yaşıyorsun o kadar rahatım yanındayken diyen çok fazla kişi var 🙂 Bu da çok hoşumuza gidiyor.
: İşin büyüsü nerede peki sence? Bu nasıl oluşuyor.
: Fenomenlerle genellikle bir fotoğraf çektirir yanından uzaklaşırlar. Bizimle saatlerce sohbet ediyorlar. Biz de hiç sıkılmadan onlarla çay kahve içip yemeklere gidiyoruz. Bu arada hesabı asla başkasına ödetmiyoruz :))))
: İnsanlara bir şeyi zorla ve hızla empoze edemezsiniz. Bu bir süreç, acele edersen bir yerde patlar. Bizim hiç acelemiz yok. İçerik üretmek için üretmiyoruz, milyon aboneli kanal olacağız diye birçok kanalla crosspromotion yapmıyoruz. Bizi sevdikleri, içeriklerimizden kendilerine uygun bir şeyler bulabildikleri için takip ediyorlar.
: en önemlisi bizimde tıpkı onlar gibi gerçek olduğumuzu biliyorlar
: (kendileri gibi yani)
: Aslında güzel bir nokta dijital gerçekliği yakalamak
: Aynen öyle.
: O da kolay olmayan yol.
: Bizim acelemiz yok, en önemlisi kaygımız yok.
: Çok para kazanacağım, milyon abone olacağım, şimdi bu videoyu yayınlarsam az izlenir gibi endişeleri olan kanalların halini görüyorsunuz.
: Bana bunlarla gelin. En sevdiğim tarz, Dijital Karga olarak imzamı atıyorum.
: Kaktüse oturan adam, boğa yılanını boynuma dolayayım mı kafası bize çok uzak. Aslında işimize yaramıyor mu yarıyor. Farkı görmelerini sağlıyor.
: Teknolojiden Anlamayan Adam kanalımızda bütçeli işler yapıyoruz. Bu videoları da #helaledin playlistine koyuyoruz. Bu kafadayız 🙂
: #helaledin güzel
: Birisi gelip yorum yazıyor oo reklam yapmışlar aq diyor. Biz hiç bir şey söylemiyoruz. Gerçek takipçilerimiz ne yesinler taş mı yesin adamlar şeklinde yorumlarla hemen desteklemeye devam ediyorlar.
: İşte takipçiler yakalanan iletişimin keyifli yanları.
: bu arada bütçeli iş yapacağız diye asla yalan yanlış videolar üretmiyoruz. Takipçilerimiz aslında bunu çok iyi bildikleri için bu rahatlıkta bizi savunuyorlar. Çok ciddi bütçeli işleri reddettik defalarca. Çünkü tanıtılacak ürün patatesti ya hizmet. Biz kimseyi kandırmak istemiyoruz.
: Ben biliyorsunuz gazeteciyim, özellikle hassas olduğum bir konu bu. Asla yalandan bir içerik üretmem.
: Yoksa mesleğime ihanet etmiş olurum. Zaten bunu bir kez yapabilirsiniz. Sonrası malum.
: İşte burada devreye şu yazı girebilir.
: ahahahahaha harikasın fil gibi hafızası olan Karga 🙂
: Kargalar zekidir. Reklamımızı fazla yapmadık hepsi bu ?
: Aynen öyle, bu ve benzeri yazıları çok yazıyorum, elimden geldiğince hem kurum hem içerik üreticisi tarafı için doğru olanı anlatmaya çalışıyorum dilim döndüğünce.
: “Etik değerlerin tam oturmadığı, neyin ne kadar doğru ya da yanlış olduğunun tam bilinmediği o belirsiz evrilme dönemindeyiz.” diyorsun
: Bu arada karga özel bir hayvandır. Bunu da bilmeyenler için yazalım.
: Aynen öyle tam ortasındayız.
: O yüzden dijital yayıncılar derneğini kurmaya çalışıyorum.
: Dernek çatısı altında da hem içerik üreticilerin temsilcileri, hem dijital ajans temsilcileri hem de kurumsal taraf olsun istiyorum.
: Standartların belirlenmesi herkes için iyi olacak.
: İçerik Üreticileri derneği demişsin yazında.
: Etkileyici gelmişti.
: Dijital içerik üreticileri.
: TV tarafı beni ilgilendirmiyor onların durumu vahim yazık 🙁
: Nasıl olsa kısıtlı ömürleri kaldı. Bu kafayla da hızla sona yaklaşıyorlar. Yeni nesil onların yaptığı işi ne tüketiyor, ne de etkileniyor.
: Aslında iki tarafı da bilen birisin bu önemli.
: Aynen öyle.
: 92-2001 arasında TV Çalışanıydım.
: Şimdi bu durum önemli çünkü bir zaman sonra iki tarafı da bilen kimse olmayacak.
: Orada ki erozyon artık durdurulamaz seviyeye geldi.
: Bu geçişi Timur Akkurt gözü ile anlatabilir misiniz nasıl gördün yaşadın.
: 2006’da Video içerik için kafa yormaya başlamak.
: İyi bir öngörü.
: 1998 yılında Show TV’de çalışırken aslında uyandım mevzuya:)
: 1998 teknolojisini düşünün, evimden Show TV de canlı yayınlanan bir programa internet üzerinden görüntülü bağlandım.
: O gün anladım ki TV bitecek.
: Güzel yıllar 90’lar, geyiğini yapmayacağım teknolojik açıdan canlı
: Bunu ben ev ortamında yapabiliyorsam ne gerek var TV’ye demiştim
: E dizi işlerini de NetFlix çözdü zaten.
: Video içerik dile düşeli çok uzun zaman olmadı bile.
: İçeriklerin kalitesi her geçen gün düşmeye başlamıştı. Ne doğru düzgün tartışma programı ne eğlence programı kaldı. Saçma sapan reyting kaygılı programlar zaten sonu getirdi.
: Bir de maalesef ülkemizde televizyonculuk adabıyla hiç yapılmadı.
: Her şey gibi ucundan acık mantığıyla idare edildi.
: Ben yurt dışında çok TV kanalı gördüm. Çalışma şartları, içerik üretmekte ki ciddiyetleri, ekipleri ekipmanları bizim her zaman çok ilerimizde oldular.
: Bu onların sonunu getirdi zaten.
: Şimdi dikkat edin dünyanın en büyük kanalları da dijital ortama nasıl geçeceğinin planlarını yapıyor
: Dün gazete de yazdığım yazı bununla ilgiliydi
: Aynen öyle
: YouTube TV duyuruldu
: AmaYoutube TV
: Son yazın
: Amerika’nın önde gelen pek çok kanalı uydu ve kablodan çıkacağını duyurdu
: Aynı anda
: Evet son yazım o
: Bir sonra yazacağımın da buradan tüyosunu vereyim
: Aaa ilk defa Dijital Karga’da severizzz…
: Her türlü ilk bilgiye açığım
: ?
: Konvansiyonel medya dijitale aynı kafa ile geçerse ne olur?
: Güzel bak merak ettim.
: Aslında bir küçük örnek Tık haberciliği olabilir mi?
: Yani bildiği yayıncılık formatının hiç dışına çıkmadan YouTube’a içeriklerini taşırlarsa bu sistemi çökertirler. Gençler kaçacak başka bir yer bulmak zorunda kalabilir. Bu Twitch olabilir, xxx platformu olabilir.
: Yenidünya ya yeni kafalarıyla gelmek zorundalar. Yoksa burada da onları hazin bir son bekliyor.
: reklam verenler ilgi çekmeyen içeriklere artık para harcamak istemiyorlar. Hangi platformda olursan ol. Doğru ve etkili, ölçülebilir, marketing tarafına direk katkı sağlayacak içerikler onların 1.önceliği
: TV de çok izlendik, söyle sevildi böyle sevildi hikâyeleri bitti artık.
: Biz verdiğimiz linke kaç kişi tıkladı onu bile söylüyoruz iş yaptığımız markaya.
: Ya da marka bize dönüyor.
: Aslında TV’de önemseyip dijitalde olay olan işler var.
: Ürün elimizde kalmadı ne yaptınız siz diyor.
: İşte bu gerçek.
: Dijital gerçeklik işte yine karşımıza çıktı.
: Önce tık haberciliğinden bahsedelim.
: Dünyanın en haysiyetsiz işini onlar yapıyor
: İnsanları kandırarak dilencilik yapıyorlar başka bir açıklaması yok
: “O şehirde öyle bir deprem oldu ki!”
: Manşetini kim görse tıklar
: Aynen
: O yazana kadar şehrin adını yazmak çok daha samimi
: Ben ve benim gibi düşünen milyonlar küfür edip duruyor
: Ajanslar ve kurumlar bu işe engel olabilir
: Biz de gaklıyoruz
: Tık haberciliği yapılan sitelere reklam vermiyoruz deseler bu iş anında biter. Kan akışı sürdüğü sürece bu yayıncılık devam eder
: Gaklanmayacak gibi değil
: Hepsini izleyip göreceğiz zaman ne getirecek
: Aynen öyle
: Sosyal Medya Platformlarında oluşan canlı yayın özellikler için ne düşünüyorsun
: Sizin ömürde uzun
: 200 sene beklersiniz artık
: Yani fena sayılmaz bakalım hepsini yazıyoruz işte…
: Bu süreç işte, evirlme dediğimiz
: Oradan beklediğim işler pek çıkmadı aslında
: Alışık olduğumuz yayın şekillerinin hepsi hatta fazlası bizim alanımızda var artık
: Sabret çıkar:)
: İzlemedeyim
: Canlı yayın platformları da bir alem o ayrı bir konu
: Öyle gerçekten ama güzel işlerin takipçisiyiz ?
: aynen biz de öyle, hem üretmeye hem izlemeye devam ediyoruz
: İlk jenerasyon YouTuberlık bunu gerektirir:)
: İlk jenerasyon bu da güzel 🙂
: Timur Akkurt Youtube sayfası da var Drone ile bizim oralarda takılıyorsun
: 🙂
: Ben gökyüzünden dijitale sen dijitalden göklere
: Öyle gerçekten biz YouTube’a düzenli içerik üreten ve hala devam eden ilk grubuz diyebilirim
: Evet en son koyduğum videoda kameranın önünden geçtin gökyüzünde. Samsung Gear 360 kamerayı Drone’a bağladık. DJI Phantom 4’e Samsung Gear 360 takınca ne olur? İşte cevabı. 360 Videoyu izlemek için facebook.com/geraytimurakkurt sayfama bakabilirsiniz.
: 360 kamerası ile maceran
: Ahaha görmediniz zannettim.
: ahhhahaha olur mu hatta Murat’la heyecanlandık, kargaya bak ne kadar yakından geçti drona dedik bir an dalacaksın bile zannettik.
: Neyse ki pazara gidiyormuşsun uğraşmadın bizimle.
: Acelesi olan Karga bir seni gördüm.
: Dijital Hız demek gelişiyoruz 🙂
: Buralarda takıldıkça
: Çok güzel gerçekten.
: Twitter da da söylemiştim whatsapp röportaj çok iyi kafa. Bravo, kıskanmadım değil. Böyle devam edin, biz her zaman destekleriz elimizden geldiğince
: Eyvallah güzel işler yapanlar bir birinin kafasında anlıyor
: Sizin gibi açık kafalara çok ihtiyaç var bu zamanda.
: İzleri takip ediyoruz ?
: Estağfirullah.
: Herkes her şeyi düşünüyor, önemli olan yapabilmek, sonuca gidebilmek.
: Youtube’dan bahsedince mevzular bitmiyor.
: Turkish Youtubers nedir?
: hmm güzel bir konu
: Bu kanalı açmamızda ki amaç çok özel.
: İki sebebi var.
: Herkes YouTuber olmak istiyor ama meselenin inceliklerini bilmek önemli. Bir kafadan bu kadar kanallar açılması biraz da cesaret işi.
: Bir kafa derken tüm ekibi kast ettim 🙂 Tekil çoğul mevzusunda biraz karmaşık olduğumu anlamışsındır ilk girişten.
: 🙂
: Bir tanesi Ekin’le Zeki-Metin, beawes and buthead, laurel and hardy gibi bir ikili olduk. Birlikte çok zaman geçiriyoruz, işimiz gereği uzun seyahatlere çıkıyoruz, hal böyle olunca aynı yerlerde video üretir olmuştuk. Bazı takipçilerimizden gelen bir talepti birlikte bir kanalınız olsun. Hangi video nerede kafamız karışmaz böylece diye
: bizde onları dinledik biraz
: ama bunu yaparken bir amacı olsun ikimizin açacağı kanalın dedik
: youtube algoritması büyük sıkıntılı
: abone sayınız az ise öne çıkma şansınız yok denecek kadar az
: Evet cesaret istiyor ?
: bizde bu kanalın abone sayısını üreteceğimiz içeriklerle 100K 150K seviyelerine getirelim, iyi içerik üreten ancak kitlelere ulaşamayan YouTuber videolarını biz kanalımıza yükleyelim, sonunda da sevdiyseniz buyurun bu arkadaşın kanalı burada gidin abone olun diye yönlendirelim dedik.
: böylece 150k aboneye bildirim onun için gidecek ve kendini gösterme şansını yakalayacak
: bir nevi YouTube algoritmasını bypass ediyoruz
: Tam bir network ağı
: kanalın sahibi biziz bunu açıkça söylüyoruz
: herhangi gelir modeli vaat etmiyoruz insanlara
: kanal üzerinden kendilerini gösterme fırsatı veriyoruz
: ondan sonrası onlara kalmış
: iyi kaliteli içerik üretmeye devam ederlerse öne çıkmaya başlayabilirler
: Zekice bir iş hem içerikçiler için hem kanal için
: slaym videosu yapmaya başlarsa direk sileriz Turkish YouTubers’dan netiz
: ahahah
: ya ama ondan daha önemli bir video olabilir mi 🙂
: Dediğim gibi kanal Ekin ile benim kanalım olacak her zaman
: ama iyi olduğuna inandığımız herkese şans vereceğiz. Tüm vaat bunun üzerine
: kimseden de ücret talep etmeden kanallarını tanıtacağız
: ticari kanallar hariç tabi ki
: onlar paralı olacak
: ama kötü bir ticari kanalsa onu da tanıtmayacağız
: İzleyelim görelim o zaman neler olacak
: aynı felsefe burada da geçerli yani
: yalandan iş asla yok
: aynen 10k ya yaklaştı kanal hazirana kadar 50k hedefi koyduk bakalım ne olacak
: turkishyoutubers.com da da portal açacağız, fark edilmek isteyenler oraya yükleyecek videolarını
: Oradan siz youtube aktaracaksınız
: aynen yükleyen biz olmalıyız ki amacına ulaşsın
: ama oylama sistemi falanda olacak
: site üzerinde herkes oy kullanabilecek
: oo güzel çok yönlü bir iş
: biz seçip en son kanala yükleyeceğiz. Sosyal medya üzerinden de desteğimizi sürdüreceğiz
: belki dernek üzerinden de bir oylama yapıp profesyonellerin tercihi diye de bir kategoride yükleme yapabiliriz. Çok yönlü iş. Sonuçta insanları faydalı ya da adam gibi içerikler yapmaya teşvik etmek amaç.
: akılların kulaklardan aktığı bir süreç malum şu aralar
: bunun düzelmesi lazım
: elbet özgür bir platform ama kalitesiz özgür olacağımıza kaliteli özgür olalım değil mi?
: yazık çocuklar slaym videoları çok izleniyor diye hepsi yapmaya çalışıyor. Perişanlık
: ??
: Gelecek kuşak slaym ile büyüyor
: herkes çok kolay para kazanılan bir platform olarak görerek dalıyor youtube a sonra büyük hayal kırıklığı
: Aslında değişik bir MCN destek
: MCN gelir modelli bir yapı
: farklı aslında
: MCN lerde ayrı dert bu arada
: 🙂 yani daha verimli hali ticari olmayan içerik odaklı olan ama Youtuber’lara destek olacak vs. vs.
: Onunla da ilgili bir videon var izlemek isteyenler bulsun
: ?
: çocukları seni şöyle yapacağız, şu YouTuber bizde onunla video yaptıracağız diyerek kandırıp kanallarına ortak oluyorlar. Sonuçta 3-5 dolar alıyorlar gibi görünse de binlerde 3-5 doları birleştirdiğinizde ciddi paraları çocuklar üzerinden kazanıyorlar.
: sonra sözleşme var gidemezsin diyerek 2 yıl 3 yıl köle gibi çalıştırıyorlar
: her MCN böyle demiyorum ama çok
: ilk başladığınızda iyi MCN’den öğrenecek çok şey oluyor ama
: sonrası yalan
: bir de artık iş oturdu çocuklar MCN e girmeden de neyi nasıl yapacaklarını biliyorlardı. Mcn’ler yavaş yavaş ya misyonlarını dolduracaklar ya da yeni bir model ile Youtuber’ların karşısına çıkmak zorunda kalacaklar.
: İlk girişenlerden ve çok kanallı biri olarak Youtube ile ilgili ciddi tecrübelerin var. Bunları aktarmak konusunda düşüncelerin var mı?
: Ya da neler yapıyorsun
: yeri geldikçe ya yazıyorum, ya videolarımda bahsediyorum bazen radyoda Ekin’le Murat’la konuşuyoruz yayında
: yeni medya böyle bir şey basın toplantısı yapmana gerek kalmıyor:)))) söylüyorsun oluyor, anında herkes öğreniyor.
: Kitap yazmaya nasıl bakıyorsun?
: Kitap düşüncem var. Tek sıkıntım okuyan çıkar mı?
: hahah ben okurum
: kurumsal dünya ve dijital ajanslar okusa bile amacına ulaşır aslında
: kurumsal dünya ile ajanslar arasında bir samimiyetsizlik var/$/ dürüst davranmıyorlar bir birlerine. Bu kitap bu konuda aydınlatıcı olabiliri
: Dijitalcileri kitap okumaya teşvik etmek için böyle kitaplar lazım diye düşünüyorum
: benim en büyük korkularımdan biri kurumların dijitale olan inançlarının kaybolmasıydı ki o safhayı kazasız belasız geçtik
: Önemli bir nokta
: şimdi reklamların %70’i dijitale geliyor. o yüzden klasik tarafta olanlar zor durumda zaten
: eskiden kazandıkları büyük paraları kazanamıyorlar
: dijitale geçiş yapıyorlar bir şekilde
: ama klasik kafa yapılarıyla çakma dijitalci oldular. Sıkıntı burada
: Evet
: orası öyle
: Dijitalin ruhunu anlamak önemli aslında başından beri bu ruhu yazıştık
: TV ünlülerinin de bazıları aynı şekilde YouTube’u büyük çıkış gördü. Twitter da şu kadar takipçim var instagramda fırtına gibi esiyorum, youtube a bir video koyarım uçarım kaçarım dedi. Sonuç hüsran.
: YouTube ruhu başka bir şey ve maalesef o kafayla düşünmek onlar için neredeyse çok zor.
: TV de bir gece de ünlü oluyorsun
: youtube da aylarca uğraşmak gerek
: youtube da olan pek çok kişi artık TV izlemeyi bırakmış durumda
: ünlü diye gelen adamı, kadını tanımıyor bile
: ya da onu sadece TV de seviyor
: youtube da karşısına çıkınca buraları da kirlettiniz gidin buradan diye tepki koyuyorlar. bu çok önemli bir detay
: Tüketici takipçi kendi dünyasının bozulmaması konusunda hassas
: aynen öyle anlamak gerek
: yoksa anlatıyorlar burada
: Ayrıca iletişimi de kuvvetli
: ben mesela TV de bir şey yapsam orada tepki çekerim
: taş yerinde ağır derler ya
: Timur abi de bozdu gitti TV lerde iş yapıyor
: Radyo?
: radyo apayrı bir dünya 6 yıldır radyo içeriği üretiyorum ve TV den çok keyif aldığım harika bir mecra
: sadece sesinizle varsınız, bu çok eğlenceli. Görünmeden iş yapmak ayrı bir keyif
: İletişimini de sosyal medya kuruyorsun aynı zamanda
: aynen öyle
: komiksin de
: ??
: ahahah teşekkürler
: Kargalar da güler
: geçen bir toplantı yaptık toplam iletişim kurduğumuz kitle toplam 1 milyon
: bu akıllara zarar bir rakam
: 1 milyon
: uydurmasyon bir rakam da değil gerçekten öyle
: Ne güzel değil mi 1 milyon insana ulaşabilmek kaygısız, sorgusuz
: Amerika da B&H mağazasında boynuma atlayıp videolarına bayılıyorum Timur bey diyen adam çıkınca bende buna inandım
: Amerikalı güvenlikler garip garip baktılar
: ??
: kim ki bu biz bunu tanımıyoruz, adamla selfie falan çekiyorlar
: Avrupa’da da tanıyanlar çok çıkıyor enteresan bir duygu
: Türkiye de zaten epey takipçimiz var. Bu arada takipçi profilimizle gurur duyuyoruz, pırıl pırıl aydınlık insanlar hepsi. Bu bizim için çok önemli, tam istediğimiz gibi yani
: bazı youtube kanallarında videoların altında ki yorumlara baksanız nasıl bir kitle olduğunu hemen anlayabiliyorsunuz
: video altı yorum örneği veriyorum
: eüğğhöy
: hööğ
: 🙂
: gfsgaşğççğğğ
: ahaha nasıl
: 🙂
: slaymcı yavrular onlar
: ama
: konuşmuyorlar bir şey yapıyorlar ama anlamıyorum ben
: ??
: ya yazık etmesinler kendilerine konuşabilirler aslında
: küfürlü video üretmek prim yapmanın en kolay yolu biliyorsun
: video altı yorumda anama söv diyenler var, bu çok üzücü
: hastalıklı bir durum
: Üzücü gerçekten ama enerjimizi alacak yerlerden gözümüzü ve gönlümüzü uzak tutmak lazım
: O zaman artık zor soruyu soralım
: buyurun
: Beğendiğin YouTuberlar?
: Türkiye’den maalesef çok örnek veremeyeceğim
: Berkcan Güven, doğal ve kaygısız işler yapıyor. Özgür içerik üretiyor.
: Ruhi Çenet, içerik üretmek için içerik üretmiyor ciddi çalışarak içeriği az öz üretiyor.
: bizim kanalları saymıyorum
: Tekno Seyir, Levent ve Murat işini çok ciddi yapıyor.
: Ağır Mimar, çok düzgün adam, hiç bozmadı.
: casey neistat
: iPhondo, faruk inanılmaz özenerek süper içerikler üretiyor. Çok yetenekli
: bu kadar yeter herhalde
: varmış yine bir şeyler
: gayet iyi
: Youtube dışında sosyal medyada hangi platformları seviyorsun
: instagram ı çok seviyorum
: eğleniyorum orada fark etmişsinizdir
: 🙂
: facebook sayfam var orada takipçiler ile daha rahat iletişim kuruyorum, mesajlarına mümkün olduğunca dönüyorum
: facebook.com/geraytimurakkurt
: burası yanlış olmasın yüzlerce arkadaşlık isteği geliyor diğer hesabıma kabul etmiyorum
: oranın özelliği gerçekten arkadaşlarımın olduğu bir alan
: sayfamda herkesle iletişim kuruyorum ama
: twitter anlık bilgi paylaşımı yaptığım, bilgi aldığım bir alan
: snapchat i seviyorum ama çok sık paylaşım yapmıyorum
: bir de en büyük sosyal medya platformu aslında YouTube orayı en sık kullanıyorum. Yorumlara her zaman elimden geldiğince cevap veriyorum
: bu kadar
: Gelelim hızlı sorularımıza
: gönder gelsin
: En sevdiğin kelime
: hmm
: düşüneyim biraz
: kısa ama zormuş
: Ahaha evet biraz öyle
: fikir
: En sevdiğin renk
: turuncu
: En sevdiğin emoji
: ??
: ??
: Sevdiğin şehir
: Türkiye’den mi?
: Fark etmez Timur’un şehri?
: Londra
: Teknolojide hayran kaldığın kişi geçmişten günümüze
: Tartışmasız Nikola Tesla
: Dijitalde heyecanla beklediğin gelişme
: 5G çünkü otonom araçlar, nesnelerin interneti 5G sonrası gerçekten hayatımıza girecek. şimdi gördüklerimiz demo, prototip
: onun dışında
: hücre ve organ üretimi olacak, 3d printer ile üretilecek günler gelecek
: Viking meselesini de sorsam ??
: ahahahaha gerçek
: Sony ile İzlanda gezisi sırasında o ünvanlı gerçek vikingler tarafından törenle verildi bana:) 100 kişilik bir basın grubuyduk, dünyanın her yerinden gelenler olmuştu. 3 kişi seçtiler biri bendim.
: sen gerçekten Viking’sin dediler hatta tipten herhalde:)
: Fotoğraflarda ispatı olmuş gibi ??
: Bundan sonra burada bir evin var ne zaman yolun düşerse seni ağırlarız dediler
: gitmedim ama yolum düşerse deneyeceğim
: Gidersen ben de selam söyle
: 🙂
: Tabi ki
: İlk defa Dijital Karga’da 🙂
: Kargayı ve WhatsApp röportajını nasıl buldun.
: süperdi, güzel bir iş yapıyorsunuz. Tekrar tebrik ederim.
: Teşekkürler bizim için de keyifli bir adamla keyifli bir röportaj oldu
: Röportaj için önereceğin isimler var mı?
: ??
: güzel olur diyebileceğin isimler.
: Ekin Kollama olabilir.
: Şenay Akkurt (Hayat Bana Güzel’i yapıyor Motto Müzik kanalında).
: Berkcan Güven olabilir.
: Listeye aldık.
: Timur Akkurt çok teşekkür ederim.
: Seninle röportaj yapmaktan mutlu oldu.
: Ben teşekkür ederim Dijital Karga.
: Gökyüzüne saldığın Drone’da, radyo programında, YouTube yorumlarını okuduğunda, Galatasaray maçlarında beni unutma 🙂
: Kargalar ile ilgili özel bir videon olursa ilk defa dijital kargada yayınlarız
: İlk defalar bizim işimiz
: Tamam 🙂 Sen de kafama yapma sakın:)))) yap bi kıyak