Cevizlik Girişimler: Tarımsal Pazarlama

Cevizlik Girişimler: Tarımsal Pazarlama

Türkiye gibi coğrafi konum açısından tarım cenneti olan bir ülkenin dijitalleşme yolunda hiçbir adım atmaması elbette düşünülemez. Cevizlik girişimler köşesinin bu seferki konuğu olan Tarımsal Pazarlama da bu düşünceden yola çıkarak kurulan, çiftçiler için yardım eli olma görevini üstlenen basit ancak etkili bir tarımsal girişim faaliyetidir.

Tarımsal Pazarlama’nın birçok amacı var. Öncelikli amaçlarının arasında çiftçilerin ürünlerini komisyonsuz ve en hızlı şekilde satışa sunması, çiftçilik hakkında pratik bilgileri vererek çiftçilerin ürünlerini nasıl koruyabileceği hakkında bilgilendirmek var. Elde ettiği ödüller ve ardına kattığı çiftçi üyeler düşünülecek olursak Tarımsal Pazarlama bunu Türkiye pazarında başarmış en önemli girişimlerden biri.

Tarımsal Pazarlama ile çiftçiler kendilerine bir profil oluşturarak tümüyle çiftçiler için hazırlanmış bu platformun içerisinde ücretiz olarak yer alabiliyor. Bu girişim sayesinde çiftçiler artık ürünlerini hızlıca satabiliyor, sattığı ürünlerinin kendi ilindeki ve çevre illerdeki fiyatını öğrenebiliyor. Böylece çiftçiler ürünleri için en iyi fiyatı belirleyerek ürünlerini satma şansına sahip oluyor.

Çiftçiler için Tarımsal Pazarlama sadece bir satış platformu değil çok daha fazlası olmak istiyor. Birçok çiftçi internet gündemini takip edemediği için hibe destek ve kredilerden haberdar olamıyor veya nasıl başvurularda bulunacağını bilemiyordu. Cevizlik girişim olan Tarımsal Pazarlama sonrasında çiftçiler artık tarım gündeminden sürekli haberdar hale geldi.

Yalnızca satış ve haberler değil, ürünler ve yetiştiricilik konusunda da Tarımsal Pazarlama kendine ait bir bilgi bankası oluşturmuş. Bu sayfalar aracılığıyla çiftçiler yetiştiriciliğini yapacakları ürünler hakkında detayları öğrenebiliyor ve ipuçlarına göz atarak ürünlerini yetiştirirken nasıl en yüksek verimi elde edeceğini de öğrenmiş oluyor.

Tarımsal Pazarlama açık ara Türkiye tarım sektörünün nabzını tutan en cevizlik girişim. Tarım alanında yaptıklarıyla unutulmayacak olan Tarımsal Pazarlama girişimini geleceğin devam edecek girişimlerinden biri olarak da değerlendirebiliriz.

Cevizlik girişime göz atmak için linki tıklatın. Yeni kapılar açmaya devam.

İlginizi Çekebilir

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Fill out this field
Fill out this field
Lütfen geçerli bir e-posta adresi yazın.
You need to agree with the terms to proceed

Sonraki yazı
Kavramlarla Sosyal Medya ve Etki Alanları
Önceki yazı
Twitter Takipçinizi Arttıracak En Kargastik Hareketler 2