Müşteri deneyimine odaklanan ve bu özelliğiyle birçok sektörde kullanabilecek Lucy cevizlik girişimiyle karşınızdayız. Lucy adı verilen bu uygulama sayesinde potansiyel ve hali hazırda sizin müşteriniz olan kişilere ürününüzü nasıl pazarlayacağınıza karar verebilirsiniz.
Lucy, mesajlaşma kanalları (SMS, FB Messenger, WhatsApp, WeChat, vb.) aracılığıyla ve kişiselleştirilmiş görüşmeler yoluyla müşterilerin sesini yakalamak için oluşturulmuş interaktif bir CX(Müşteri Deneyimi) platformudur. Tüm mesajlaşma kanallarındaki geri bildirimleri tek bir basit gösterge tablosunda toplayıp birleştirerek analiz eder ve özel kitleleri hedefleyen toplu kampanyaları başlatmak için bir re-marketing/re-targeting(yeniden pazarlama/yeniden hedefleme) aracı sunar.
İki girişimcinin birlikte ortaya çıkardığı Lucy, Amerika’da san Francisco’da hayata geçirilmiştir. Gelir modelini satın alan müşterilerden oluşturan ekip, girişimlerinin şirketleşmesini de tamamlamıştır. Amerika merkezli zincir Qsr ve perakendecilerle pilot çalışmalar yürütülüyor. Kıdemli Qsr endüstri danışmanları ağını kullanarak ürünün pazarlanması hedefleniyor. Ayrıca pazar büyüklüğü 5 Milyar $ olan girişimde, etkileşim başına, mağaza başına ve çalışan başına ücret alınması da düşünülüyor.
Rakipler
Medallia
SMG
Qualtrics
InMoment
TrustPilot
Amerika’da yaşayan bir Türk ve bir Amerikalı tarafından ortaya çıkarılan bu sıradışı, müşterinin sesine bizzat kulak veren girişimin daha da büyüyüp bizleri cevizlemesini heyecanla bekliyoruz. Daha detaylı bilgi için sizi buradan alalım.