Otel sektöründe müşteriler ve otel görevlileri arasındaki iletişimi geliştirecek bir cevizlik girişimle karşınızdayız. HooM adı verilen bu uygulama sayesinde müşteriler otelde konaklarken daha iyi hizmet alıyor ve otel görevlileriyle daha iyi bir iletişim kuruyor.
HooM uygulamasını kullanarak otelde konaklarken resepsiyon ile yazışabilir, oda servisi bölümünden menüleri görüp sipariş edebilir, tek tuş ile oda ihtiyaçlarını giderebilir, hizmet saatleri ve aktiviteleri görebilir, spa, masaj ve alakart restoranların içeriğini görebilirsiniz. Bana getir ile şezlongunuzda otururken garson çağırabilir veya sipariş verebilirsiniz.
Girişim sahipleri belirttiğine göre gelir modeli şu anda yıllık kiralama şeklinde olan uygulamada, yapılacak revizeler sonrasında otel oda başı fiyatlandırma sistemine geçiş yapılması planlanıyor.
Pazar büyüklüğü 3.600.000 $ olarak tahmin edilen alanda uygulamanın 5 önemli rakibi bulunuyor. Rakiplerinden ortalama olarak %60 daha fazla özelliğe sahip olduğu gözlenen HooM uygulaması, birebir görüşme yöntemiyle pazarlanıyor.
Girişim tamamıyla bitmiş ve 50’den fazla otelde test aşamasına geçilmiştir. Bu cevizlik girişime göz atmak ve girişim sahiplerinin deyimiyle benzersiz bir deneyim yaşamak için sizi buradan alalım. Dijitalin hayatı kolaylaştırma özelliğini bir kez daha öne çıkaran girişime bol cevizler diliyor, yurt içi ve yurt dışında birçok otelde kullanılıp müşteri memnuniyetini yüksek tutmasını bekliyoruz.