Twitter Mavi Tik Alma

Sosyal medya gündeminden düşmeyen, “Twitter mavi tik alma, Mavi onay rozeti” konusuyla ilgili açıklamalı bir yazı hazırladık. Nedir bu mavi rozet, kullanıcılar neden mavi tik almak istiyor? Kısaca bunlara değinelim.

Mavi Tik, medyanın ilgisini çeken hesabın gerçek olduğuna dair Twitter’da insanların güvenmesini sağlar. Bu rozetler, Twitter yönetiminin uygun gördüğü profillerde isim bölümünün hemen yan tarafında yer alıyor. Bir süre önce Twitter tasarımında, isimler kapak fotoğrafına denk geliyordu. Buna karşı, Twitter yetkilileri profil sayfasındaki isim ve bilgiler bölümünü sağ taraftaki alana taşıdı.

Mavi tik, kişilerin hesaplarının gerçek olduğunun tek göstergesi. Ayrıca kişi medyatik birisi ise açılan fake hesaplarında önüne geçilmesini sağlamaktadır. Yine mavi tik kurumsal hesaplarda kurumların güvenilirliği ve kurumların etkisini artırmaktadır. Sosyal medya kullanıcıları, sosyal medya üzerinden yapacakları her türlü bilgi edinme durumunda ilk olarak mavi tik olan hesapları baz alıyorlar.

Hangi tür hesaplar onaylanır?

Twitter Mavi Tik Alma için hesap türünüz uygun mu? Medyanın ilgisini çeken, kısacası medyatik olan bütün hesaplar onaylanabilir. Genelde müzik, oyunculuk, moda, hükümet, politika, din, gazetecilik, medya, spor, iş dünyası ve diğer temel ilgi alanlarına mensup kullanıcılara ait hesaplar Twitter yetkilileri tarafından onaylanır.

Twitter Mavi Tik Alma için Başvuru Yapma

Açıkcası Twitter bunun için herkese açık bir bağlantı paylaştı fakat buradan herkesi onaylamıyor. Nedeni ise medyatik olup olmamak ve nokta atışı yapmak. Medyatik birisi olsanız da, nokta atışı bir başvuru yapmazsanız hesap onayı reddedilir. Bu konuda kesinlikle ilgili uzmanlar tarafından destek almalısınız. Aksi taktirde her başvuru sonrasında 30 gün beklemek zorunda kalabilirsiniz.

Formu doldurmak için hesabınız aşağıdakilere sahip olmalıdır

  1. Onaylanmış bir telefon numarası
  2. Onaylanmış bir e-posta adresi
  3. Not: Hesap bir şirket veya kuruluş hesabıysa, hesapla ilişkilendirilen e-posta adresi şirkete veya kuruluşa ait bir e-posta adresi olmalıdır.

  4. Kişisel bilgiler
  5. Bir profil fotoğrafı
  6. Bir başlık fotoğrafı
  7. Bir doğrum günü (şirketlere, markalara veya kuruluşlara ait olmayan hesaplar için)
  8. Not: Bu bilgi, seçtiğiniz hedef kitleye gösterilir. Twitter profilinizde hangi Twitter kullanıcılarının doğum yılınızı, hangilerinin doğum gününüzü ve ayınızı görebileceğini ayrı ayrı kontrol etmenize olanak tanıyan görünürlük seçenekleri vardır. Daha fazla bilgiyi burada bulabilirsiniz.

  9. Bir web sitesi
  10. Tweet gizlilik ayarlarında Tweetlerin herkese açık olarak ayarlanmış olması

Bireysel hesapların (bir şirketi veya kuruluş temsil etmeyen) onaylanması için yapılan isteklerde, isteğinizi doğrulamak üzere, bulunduğunuz ülkedeki resmi makamlarca verilmiş fotoğraflı kimlik belgenize (örn. pasaport ya da sürücü ehliyeti) ihtiyaç duyuyoruz. Bu amaçla kullanılan bilgiler silinecektir.

Başvuru yapmak isteyenler “başvuru formu” linkini tıklayabilir.

İlginizi Çekebilir

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Fill out this field
Fill out this field
Lütfen geçerli bir e-posta adresi yazın.
You need to agree with the terms to proceed

Sonraki yazı
Kargastik İçerik Pazarlama Araçları
Önceki yazı
İnsanlığın Sonu, Akılsız Facebook Chat Botları mı?