Dönüşüm Optimizasyonu ile Pazarlama Bütçeniz Sizde Kalsın

Dönüşüm optimizasyonu da nedir? Analiz kültürü ve becerisi pazarlamada önemli bir yere sahip. Harbi mi? Gak guk yapacak değilim. Pazarlama bütçenizi artırmadan satışlarınızı yükseltebilirsiniz. Nasıl sorunuza istinaden dönüşüm diye cevap veriyorum. Mevcut pazarlama bütçenizin dönüşlerini hesaplamaktan ve daha iyi sonuç elde etmekten bahsediyorum, bahsediyorlar, bahsediyoruz.

Dönüşüm Optimizasyonu (Conversion Optimization) sayesinde sihirli pazarlama teknikleriyle yakından tanışın. Sitenize gelen kullanıcı sayısını ve bu kullanıcıları siteye çekmek için harcadığınız bütçeyi artırmadan; satışlarınızı artırmak, daha fazla üye kazanmak ve lead toplamak mümkün. Bir sene öncesine kadar online kitap satışı yapan bir müşterimizin ziyaretçilerinin %78’i alışveriş yapmadan siteyi terk ediyorlardı. Fiziki mağazanız olsa bu rakamı elde etmek pek mümkün değil. Ama dijital dünyanın bir parçası olarak dönüşüm oranlarını öğrenmeniz kolay.

Kullanıcıların % 90’ı Alışveriş Yapmadan Siteden Ayrılıyor!

Google verilere göre; web sitenize gelen kullanıcıların % 90’ı satın alma işlemi gerçekleştirmeden siteden ayrılıyor. Temel bazı tasarım ve kullanıcı deneyimi uygulamalarıyla bu oranı azaltmak mümkün olsa da, günümüzde dijital pazarlamaya harcama yapan birçok firma bu konuda bilgi sahibi değil.

E-Consultancy’nin yaptığı bir araştırmaya göre ise, firmaların yalnızca % 22’si mevcut dönüşüm oranlarından memnun. Devasa bütçeler harcanarak web sayfasına çekilen ziyaretçiler, çeşitli nedenlerden ötürü günün sonunda herhangi bir satın alma işlemi gerçekleştirmediğinde, kullanılan bütçelerin verimliliği ve bu bütçeyi kullanmada yetkili dijital pazarlama yöneticilerinin kabiliyeti de sorgulanmaya başlanıyor.

Bu alana yatırım yapan ve kafa yoran firmalar ise pazarlama bütçesini daha efektif kullanarak rekabet avantajı elde ediyor.

Türkiye’nin İlk Dönüşüm Optimizasyonu Eğitimi

Türkiye’nin tek Digital Analytics Eğitim Akademisi olan ve sektör profesyoneli dijital pazarlama yöneticilerinin eğitim verdiği Analytics Akademi’nin Dönüşüm Optimizasyonu Eğitimi 18 Mar 2017’de başlıyor

Onur Air, Goldmaster ve Sanal Pazar gibi markaların Dijital Pazarlama ve Dönüşüm Optimizasyonu süreçlerini yöneten, RevolutionDM Kurucusu Yılmaz Bozan tarafından verilecek ve tam gün sürecek eğitimde, başta aşağıda listelenen konular olmak üzere, dönüşüm optimizasyonu ile ilgili çeşitli konular uygulamalı olarak katılımcılarla paylaşılacak.

[symple_button url=”https://analyticsakademi.com/analytics-egitimleri/donusum-optimizasyonu-egitimi/” color=”blue” button_target=”_blank” btnrel=”nofollow”]Programa Katıl[/symple_button]

Dönüşüm Optimizasyonu Stratejileri Oluşturma
Etkin Tasarım ve Kullanıcı Deneyimi Uygulamaları
A/B testing, Landing Page Optimization
Dönüşüm için Google Analytics’in Etkin Kullanımı

Kanyon E-Ofis’de düzenlenecek ve kontenjanları sınırlı olacak eğitime kayıt olmak için; Analytics Akademi web sayfasını ziyaret edebilirsiniz

İlginizi Çekebilir

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Fill out this field
Fill out this field
Lütfen geçerli bir e-posta adresi yazın.
You need to agree with the terms to proceed

Sonraki yazı
Cevizlik Girişimler: BinYaprak
Önceki yazı
Kargastik Bir Not Uygulaması Evernote