Cevizlik Girişimler: Kitap Metre

Kitap Metre

Böyle, tüm kitap severlerin tek seferde istedikleri kitapları bulmasına yardımcı olan bir arama motoru olsa nasıl olurdu? Harika olurdu öyle değil mi… Kitap Metre’de bunu düşünmüş olmalı.  Yalnız Kitap Metre bu fikir üzerine öyle düşünmüş ki, sadece bir arama motorunun kitap severlerin işini tam anlamıyla görmeyeceğine karar vermiş. Bu nedenle de kitap arama motoru olmaktan ziyade insanların kitaplarla bağ kurmasındaki en önemli yol olmaya karar vermiş.

2010 Yılında kurulan Kitap Metre girişimi, aradığınız kitaplar için Türkiye’deki yerel kitap satıcılarının internet sitelerini tarayan ve size anlık olarak haber verebilen bir web hizmeti olarak karşımıza çıkıyor. Kitap metre, düzenli kitap okurlarının sorunlarını oldukça iyi analiz etmiş ve ihtiyaçlarına cevap olmak için de pratik çözümler üretmiş.

Biliyorsunuz, kitap satın almak gerçekten sancılı bir süreç. Bazen aradığınız kitap aradığınız mağazada olmaz, bazen aradığınız kitap bir satıcıda farklı diğerinde farkı fiyata sahip olur, bazen de kargoyu ücretsize getirmek için hesap defter hangilerini ondan alsam, hangilerini bundan alsam hesabına düşmeniz gerekir. Kitap Metre bu aşamada devreye girer ve sizi bu sancılı süreçten en hızlı ve sansıcısız şekilde kurtarır.

Kitap Metre yalnızca düz bir arama motoru olarak sizin istediğiniz kitabı taramak yerine kitabın o mağazadaki fiyatı, mağazanın stoğunda yer alıp almadığı, kargo fırsatları gibi tüm bilgileri size sunar. Böylece sizin yapmanız gereken tek şey istediğiniz kitapları tek bir sepette en uygun fiyatlarıyla toplamak olur.

Kitap Metre sizin kitaba ulaşma yolunda verdiğiniz o kutsal çabayı sıfıra indirgemek için hem cebinize hem okur ruhunuza işlemek isteyen bir internet hizmetidir. Söylemeye muhtemelen gerek dahi yoktur ama Kitap Metre elbette ücretsiz olarak servis sunuyor. Buhar Metre kitap okurları için daima hazır peki siz şimdi kitap almaya hazır mısınız? Hazır olun olmayın, girişime göz atmak için linki tıklayın.

İlginizi Çekebilir

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Fill out this field
Fill out this field
Lütfen geçerli bir e-posta adresi yazın.
You need to agree with the terms to proceed

Sonraki yazı
Temel Aksoy: Marka Kişiliği, Markayı Farklılaştırmaz
Önceki yazı
WhatsApp Olmasaydı Ne Olurdu?