Uzun Soluklu SEO Kargastik İçeriklerde Saklı

Uzun Soluklu SEO Kargastik İçeriklerde Saklı

İşi gücü bıraktık içerik kral mı değil mi onu konuşacağız. Kavram açıklaması yapmak en azından konuya bir cümle açıklamayla başlamak alışkanlık haline geldi. Hiç bilmeyenler için SEO, Google arama sonuçlarından sitelere gelen trafiği arttırmak için yapılan çalışmaların tümü olarak tanımlanabilir. “Yapılan tüm çalışmalar” SEO hakkında merak edilen en taze konudur. Hangi web sitesinin ne tür SEO çalışması yaptığı, kodlarda nelerin değişmesi gerektiği, bir üst sıraya çıkmak için daha neler yapmalıyım soruları zihin kurcalamaya başlar.

Zihin kurcalayan soruların minimize edecek olursak, SEO bir pazarlama karmaşasıdır. Tüm karmaşa pazarlama ekseni etrafında döner. SEO pazarlamasında herkesin uyguladığı teknikler farklılık gösterebilir.

Unutmamanız gereken SEO algoritmaları değişse bile Google hiç bir zaman amacından şaşmadı ve şaşmayacak. Kullanıcılarına en doğru sonuçları ve içeriği sunabilme hedefi her zaman birinci sırada yer alacak. Yaptığı algoritma güncellemelerinin geldiği noktada ise SEO kriterlerinin ayırt edici özelliği giderek zayıflıyor. Binlerce SEO uzmanı binlerce kriteri ezbere biliyor. Kurallar ve kriterler az çok belli ise arama sonuçlarında öne çıkmanın yolu içerikten geçiyor.

İçerik kraldır! Birinci amaç algoritmalara yenilmemek için pazarlamaya başlamadan önce en iyi içeriğe sahip olmak. Kalıcı olmak, uzun vadeli çalışmak için içeriğimizi en iyi hale getirmeliyiz. İyi olmayanı, olanı farklı pazarlamak sizi bir yere götürür. Ama bir gün çakılmanın da garantisini verir. Yarım kalmış işlerin yolda tamamlanabileceği, önemli olanın yola çıkmak olduğunu kabul ederseniz Google ilerde başınıza dert olacaktır.

Kullanıcı için en iyi pazarlama!

Pazarlama taçtır! Her kralın bir taca ihtiyacı vardır. Elinizdeki içerik ne kadar iyi olursa olsun, çıktığınızda yolda ne kadar tecrübe edinirseniz edinin eğer içeriğinizi doğru şekilde anlatamıyorsanız sıkıntı büyüktür. Tacı takabilmek için iyi bir pazarlamaya ihtiyacınız vardır. SEO ve içerik arasında bir bağ kurmanız için mantık oluşturmanız gerekir.

SEO, içerik ve arama motoru üçgeni

SEO ile uğraşırken tanışacağınız çok sayıda terim var. Sitelerin arama motorlarında istediği yerlere ulaşmaları doğru ve istikrarlı SEO planları ile sağlanır. Planlarınızı yaparken algoritmalar, değişkenler, parametreler, kriterler ve en önemlisi güncellemeler peşinizi bırakmaz. Bu terimlerin hepsine yabancı olabilirsiniz. Sizler için ilerleyen yazılarımızda SEO terimleri için detaylı bir yazı paylaşacağız.

İçerik ve SEO arasındaki bağı kendime ait bir mantık ile örneklendireyim. Çoğu site sahipleri, hizmet verdiğim müşterilerimizin çoğu, SEO çalışmalarını yürütürken siteyi Google’a optimize etmeye çalışıyorlar. İsim olarak “arama motoru optimizasyonu” olmasına rağmen çalışmalarımızı sitemizi ziyaret edenler için yapmalıyız. Ziyaretçiler siteyi en iyi nasıl kullanır sorusuna aranacak her cevap zaten Google için +1 değer taşır.

Yayınladığımız içerikleri insanlara ulaştırmanın en iyi yolu arama motorlarıdır. İstenen sonuçları elde etmek için SEO ile sitemizde ve site dışında çeşitli güncellemeler yapıyoruz. Her şeye rağmen site içeriğinin asıl kullanıcısı arama motorları değildir. Yoğunlaşmamız gereken kitle sitemizi ziyaret eden kullanıcılardır.

İlginizi Çekebilir

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Fill out this field
Fill out this field
Lütfen geçerli bir e-posta adresi yazın.
You need to agree with the terms to proceed

Sonraki yazı
Nesnelerin İnterneti Akıllı Şehirler
Önceki yazı
Telefon Hırsızları Dikkat!??