Sosyal Medyada Müşteri İlişkileri Yönetimi

Sosyal Medyada Müşteri İlişkileri Yönetimi

Günümüzde internet sitelerinde yer alan ‘şikayet bildirim’ bölümleri yavaş yavaş işlevselliğini yitiriyor. Sosyal medyanın hayatımızda geniş yer kaplaması gerçeğini hatırlayalım. Markalarla olan iletişimimiz daha çok sosyal medya ağları üzerinden gerçekleşiyor. Şikayetlerimizi Twitter’dan yazıyor, beğenilerimizi Instagram’dan “like’layarak” gösteriyoruz. Bu durum bizim işimizi kolaylaştırırken markaların işini zorlaştırıyor. Talep ve şikayetleri birçok farklı kanaldan takip etmek ciddi bir uzmanlık gerektiriyor.

CMC Turkey bu noktada bir sosyal medya uygulaması geliştirmiş. Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn, şikayet siteleri ve e-mail gibi farklı ortamlardan gelen tüm bildirimleri tek bir noktadan takip etme imkanı sunuyor.

Pazarlama stratejilerine destek

CMC Turkey CIO’su Meriç Ayçin, çağrı merkezi sektörünün teknolojiyi en yakından takip eden ve yeni çözümler sunması gereken sektör olduğunun altını çiziyor.

Firma olarak hem hizmet hem de teknolojik altyapı anlamında yatırım yapmaya devam ediyoruz. Müşterilerimize sunduğumuz yeni paketimiz de, bu çalışmanın bir ürünü. Mevcut ihtiyaçların karşılanmasının yanı sıra, öngörülen taleplere de cevap verecek çözümler üretme konusunda öncülük ediyoruz.

Müşteri dönüşlerinden gelen verilerin pazarlama stratejilerini oluşturma noktasında büyük önemi var. Aynı zamanda Ayçin, platformun şirketlere önemli bir maliyet avantajı sağladığına da dikkat çekti.

Şirketlere veri güvenliği sağlıyor

Neredeyse tüm sektörlere uyarlanabilen sosyal medya platformunun en önemli özelliklerinden biri de, yazılımın tamamen CMC Turkey bünyesindeki IT departmanı tarafından geliştirilmesi. Bu sayede yurt dışı kaynaklı bir bulut bilişim hizmeti alınmıyor ve verilerin güvenliği üst düzeyde sağlanıyor.

Facebook Api ve Twitter Api ile tam entegre

Facebook api ve Twitter api ile tam entegre çalışan platformla kurumsal müşterilerin sosyal medya hesaplarının yönetildiğini ifade eden Meriç Ayçin, sistemin diğer özelliklerini ise şöyle sıraladı, “Sosyal medya ve mail entegrasyonunun yanı sıra, tanımlanan anahtar kelimelerle sosyal medya ve web ortamında arama, rakip müşteri analizi, web chat entegrasyon, inbound – outbound çağrı takibi ve raporlama hizmetleriyle kurumsal müşterilerimize yenilikçi çözümler sunuyoruz.”

İlginizi Çekebilir

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Fill out this field
Fill out this field
Lütfen geçerli bir e-posta adresi yazın.
You need to agree with the terms to proceed

Sonraki yazı
Tohum Kutusu
Önceki yazı
Türkiye’de İlk Dijital Enerji Santrali