Tüketici Neden Online Alışveriş Yapıyor?

Tüketici Neden Online Alışverişi Tercih Ediyor?

Sahi neden online alışveriş? Günümüzde artık mağazaları tabana kuvvet dolaşma devri eskide kaldı. E-ticaret sitelerinde sunulan seçeneklerin fazlalığı, mağazaya göre indirimli alışveriş yapma fırsatı hepimizi heyecanla online alışverişe yönlendiriyor.

Zaman tasarrufu, evden çıkmadan oturduğumuz yerden alışveriş yapmanın rahatlığı, yorulmadan ayağımıza gelen hizmet, ürün çeşitliliği, ürünler ile ilgili yorumları görebilme, ürün karşılaştırmaları teslimatkolaylığı tüketicileri online alışverişe çeken en önemli unsurlar.

Yeni nesil teslimat sistemi, Pit Start Kurucusu Deniz Cem Altaca tüketicileri e-ticaret sitelerinden alış veriş yapmaya iten sebepleri sıraladı: “Avantajlı fiyatlar, indirim seçenekleri yakalıyorum.”

Onlarca çeşidin yanında online alışverişte bir de daha uygun fiyata ürün bulmak hepimize inanılmaz heyecan veriyor. İnternet üzerinden araştırma yapan bir çok tüketici online olarak istedikleri ürünlere hemen sahip olabiliyorlar. Hem keyifli, konforlu ve güvenli alışveriş yapıyorlar hem de çok uygun fiyat avantajlarına sahip oluyorlar. Beğendiğimiz bir ürünü incelerken sunulan “ikinci ürüne yüzde 50 indirim” veya alternatif olarak yanında bir hediye ürün vermek gibi kampanyalar tüketiciye çok cazip geliyor. Tüketici Neden Online Alışveriş Yapıyor? sorusuna daha fazla cevap isteyenler için devam edelim.

Aynı gün teslimatla ürünlerime hemen kavuşuyorum

Alışveriş yapmak adeta hepimiz için bir tutku, zamanımız ise dar. Bazen hediyeyi son dakikaya bırakmak, bazen de avm’lerde harcanan zamanın aileye tercih edilmesi online alışverişe yönelmemizde en büyük nedenler arasında. Gelişen teslimat sistemleri ile artık bilgisayar başından aldığımız bir ürün aynı gün ve hatta saatler içerisinde kapımızda olabiliyor.

Neyse ki seçebileceğimiz teslimat yöntemleri sayesinde hızlı, hasarsız haftanın her günü 7/24 hizmet veren teslimat tercihi de yapabiliyoruz. Tüketicilerin ihtiyaçları doğrultusunda onları hoşnut edecek fikirden yola çıkarak kurulan yeni nesil teslimat sistemi Pit Start, aynı gün içerisinde farklı teslimat alternatifleriyle siz nereye isterseniz oraya teslim ediyor.

Zamandan tasarruf ediyorum

“İnanılmaz yoğunum, evden çıkamıyorum alışveriş yapmaya zamanım yok” diyen tüketiciler, mobil uygulamalar üzerinden e-ticaret sitelerine veya mağazaların internet sitesine giriş yaparak alışveriş yapabiliyor. Koştur koştur mağaza gezip zaman kaybetmek istemeyen tüketiciler, tek bir tuşla cep telefonları üzerinden diledikleri ürünlere hemen kavuşabiliyor.

Ürünleri ve fiyatları karşılaştırıyorum

İhtiyacımız olan ürün farklı mağazalarda satışta ise, hemen kısa bir internet araştırması ile karşılaştırma yapabilme imkanımız var. Bunun için mağaza mağaza dolaşmamıza gerek yok.

Alışveriş merkezleri çok kalabalık

Yoğun iş yaşamı ve şehir hayatı içerisinde bir de avm’lerde uzun kuyruklar beklemek tüketiciyi online alışverişe yönlendiren bir diğer neden oldu. Ev konforundan oturduğumuz yerden online alışveriş yapmak her zaman daha cazip geliyor.

Ödeme rahatlığı yaşıyorum

Çok fazla nakit paranız yok veya kredi kartınızı unuttunuz. Fakat mağazadaki ürünü de çok beğendiğiniz. Ezberlenen kredi kartı bilgileriyle hemen o markanın internet sitesine girerek tek bir tuşla ürüne sahip olmanın verdiği mutluluk anlatılmaz yaşanır:) Üstelik taksit avantajları hatta daha da indirim imkanını görmek bizi heyecandan havalara uçuruyor.

Pit Start Hakkında

Pit Start, 1999 yılından bu yana faaliyet gösteren Postacı deneyimi ile kurulan yeni nesil teslimat uygulamasıdır. Finans sektöründe uzmanlaşan ve kurumsal firmalarla çalışan Pit Start, İstanbul ağırlıklı olmak üzere Türkiye’nin her bir noktasına müşterinin istediği zaman dilimi içinde ve güvenle teslimat hizmeti sunuyor.

İlginizi Çekebilir

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Fill out this field
Fill out this field
Lütfen geçerli bir e-posta adresi yazın.
You need to agree with the terms to proceed

Sonraki yazı
En Güzelinden Amerika Gezi Notları Vol.4 – Bir Derbeder Bir Sınav
Önceki yazı
Rakamlarla Türkiye’de e-Dönüşüm