Dünya çapında 57 şehirden 400 üyeyi buluşturan Digital Agency Network, sürekli büyüyerek dijital birer DNA’ya sahip olan pazarlama ve reklam ajanslarından oluşan ağını, dijital ürünler ve servisler için deneyim tasarlayan öncü tasarım ofisi SHERPA’nın tasarladığı yeni web sitesi ile güçlendirdi.
Kurumsal değişim, içinde bulunduğumuz dijital çağda artık bir seçim olmaktan çok ne olduğunu tanımlayan bir süreç haline geldi. Dünya çapında öne çıkan dijital ajansların yer aldığı, iş birliğine, bilgi paylaşımına ve keşfe dayalı bir dijital platform olan Digital Agency Network, nam-ı diğer DAN, yaratıcı ve yenilikçi ajansların güncel vizyonlarını yansıtabilmek ve yüksek beklentilerini karşılayabilmek için kendini daha yeni ve cesur bir UX yaklaşımı ile yeniledi.
SHERPA ekibi, DAN’ın proje liderleriyle gerçekleştirdikleri ilham veren fikir alışverişi çalışmaları ile DAN’ın web sitesine yeni bir UX stratejisi çalıştılar. Mevcut kullanıcı deneyiminin analizinin kantitatif ve kalitatif araştırma sonuçlarının tamamlanmasının hemen ertesinde SHERPA, DAN’ın global açılımlarına ait iş hedeflerini harmanlayan yepyeni bir kullanıcı deneyimi stratejisi ve arayüz tasarımı ortaya çıkarttı. Tamamıyla DAN için yaratılan yeni tema ile öne çıkan ajansların görüntülendiği bir showcase alanı, ajansları ve profesyonelleri buluşturan dinamik bir iş ilanı panosu, daha iyi bir site içi arama modülü, güncel bir etkinlik listeleme sayfası ve güncel projelerden blog makalelerine kadar DAN’ı yeni iş hedeflerine hizmet verebilecek çok daha iyi bir kullanıcı deneyimi odağında yenilemeyi başardılar.
SHERPA Hakkında
SHERPA, DAM Startup Studio’nun ilk girişimdir. 2013’te kurulan SHERPA, masaüstü, mobil ve Smart TV’lerde yayınlanan dijital ürün ve servisler için sonuç odaklı kullanıcı deneyimi tasarımları yaratmak amacıyla kurulmuştur. Kurulduğu günden bugüne Samsung, Arçelik, Beko, Grundig, Unilever, Avea, Brisa, Temsa, Radore, Joy Game, n11.com, Zingat.com, Hepsiburada.com, Monitera, Koalay.com, Mealbox.com, Fleetcorp ve Bookinturkey.com gibi kendi alanlarında lider çok uluslu veya ulusal birçok kuruluş için yatırıma geri dönüşü yüksek dijital deneyim projeleri sunmuştur. SHERPA, FROSMO, VWO ve Optimizely’nin UX alanında ilk ve tek resmi Türk çözüm ortağıdır ve gerçekleştirdiği başarılı projeler ile bu yıl alanında dünyadaki en prestijli 2 ödülden biri sayılan Awwwards’da Onur Ödülü almıştır.