17 Mayıs Çarşamba günü Deneyim Tasarımı & Yönetimi Zirvesi katılımcılarına çok farklı bir konferans sunmayı planlıyor. “Özgün Müşteri Deneyimi” ve “Kusursuz Servis Tasarımı” konuları ve daha birçok konu ele alınacak. X kuşağının alışveriş alışkanlıklarından, Y ve Z kuşaklarının finans ve yatırım alışkanlıkları konuşulacak.
Bu konular haricinde seyahat topluluğu ve gezgin deneyimi, mükemmel e-ticaret deneyimi, sürdürülebilir öğrenme için veri analitiği, deneyim tasarımında değişen tüketici beklentileri ve kurumsal kültür gibi birçok konu tartışılacak. Etkinliğin içerik destekçisi arasında Forrester, Accenture, Future Bright Group ve Sherpa gibi alanında uzmanlaşmış uluslararası kuruluşlar yer alıyor.
Etkinlik kapsamında ayrıca Marketing Türkiye Genel Yayın Yönetmeni Günseli Özen’in moderatörlüğünde “Türkiye’nin Önde Gelenlerinden Müşteri Odaklı Uygulama Örnekleri” adlı bir panel de gerçekleşecek. Panelde Turkcell Müşteri Deneyimi Direktörü Sinem Yüksel, Arçelik Türkiye Transformasyon & Müşteri Deneyimi Direktörü Onur Aydın, Hopi Satış Pazarlama Genel Müdür Yardımcısı Sertaç Şener ve THY Dijital Servisler Başkan Yardımcısı Mehmet Bütün panelist olarak yer alarak müşteri odaklı uygulamalarına dair deneyimlerini paylaşacak.
Farklı bir konferans deneyimi
Konusu deneyim olan bir konferansın mekanının da farklı bir deneyim yaşatması kaçınılmaz. XCO katılımcılarını Kemer Country Club’ta baharı birlikte karşılamaya davet ediyor. Avrupa’nın en saygın binicilik merkezlerinden, uluslararası standartlarda golf ve tenis sahaları ve SPA’sıyla sakinlerine keyifli bir yaşam deneyimi sunan Kemer Country Club’ı XCO katılımcıları da deneyimleme şansı yakalayacak. Konferansın düzenleneceği orman evi ise katılımcılara olağan bir konferans salonunun ötesinde sıcak bir atmosfer sunacak.
2017’nin A.L.F.A. Markaları belirleniyor…
“Müşteri deneyimini en iyi yöneten markalar”ın ödüllendirildiği A.L.F.A. Awards ödül töreni de 17 Mayıs Çarşamba günü, Deneyim Tasarımı & Yönetimi Zirvesi’nin hemen ardından Kemer Country Club’da gerçekleştirilecek. Araştırma metodolojisi ve saha çalışması Xsights Araştırma ve Danışmanlık tarafından geliştirilen A.L.F.A Awards’ta, 40 kategoride deneyimi en iyi yaşatan markalar ödüllerine kavuşacak.