Cevizlik Girişimler: Evde Mimar

evde-mimar

Cevizlik girişimler ile yeniden karşınızdayız. Bugün sizlere İTÜ Çekirdek bünyesinde yarı finalist girişimlerden biri olan Evde Mimar‘ı anlatacağız. Barış Korkmaz‘ın kurucusu olduğu girişimi kısaca “bayilik veren boya badana merkezli dekorasyon platformu” olarak tanımlayabiliriz.

Evde Mimar, boya badana hizmeti verirken iç mimar aklına sahip ve kendi ekibi olan bayileri ile müşterilerine ulaşıyor. Girişim kurulduğu günden bu yana (yaklaşık 5 aydır) toplamda 6 bayiye ulaşmış.

Boya Badana İsteyenlere Dekorasyon Önerileri

Evde Mimar, boya badana yaptırmak isteyenlere iç mimar aklına sahip bayileri dekorasyon önerileri de sunabiliyor. Boya badana merkezli olmasına rağmen sunduğu bu önerilerle çapraz kollara da hizmet verebilen girişim, ev sahiplerine dekoratif bir bakış açısı da kazandırıyor.

Hızlı, Samimi ve Güvenilir Olma Hedefindeler

Sektörün üç büyük ihtiyacına cevap verme hedefinde olan Evde Mimar, boya badana için keşif istendiğinde bayiliklerin bölgesel avantajı sebebi ile Türkiye’nin en hızlı keşif imkanını sunabiliyor. Aynı zamanda bir pazar yeri olmadığından müşteri ile direkt iletişim kurabilen ve sorunlara direkt olarak cevap veren bir yapıya sahip konumda bulunuyor. Bununla birlikte yaptığı her işe 1 yıl garanti veren girişim de boya badana yaptıranlar evlerindeki faaliyeti cep telefonlarından canlı bir şekilde de izleyebiliyorlar.

Dijital Bayilikler ile Sektörü Domine Etmeyi Amaçlıyor

Girişim, içerisinde ilginç bir oluşuma da ev sahipliği yapıyor. Kurucunun dijital bayilik adını verdiği bu sistem ile alışılagelmişin dışında bir büyüme, gelişme vizyonu söz konusu. Bünyesinde 5 büyük boya badana girişimi barındıran Evde Mimar, kendi organizasyonu ile bu girişimlere destek veriyor. Boyacım Gelsin, Boyalina, Boyalistan, Olur Yaparım, Boyanın Ustası gibi pek çok firmayı da bünyesinde barındıran girişim de her bir firmanın ayrı birer kurucu ortağı da bulunmakta. Bu strateji ile Evde Mimar, boya badana dikeyinde sektörü domine etmeyi planlıyor.

Sektörün En Yüksek Trafiği

Evde Mimar organizasyonu kurulduğu tarihten bu yana (Mayıs 2017) İstanbul’da 67 evi güzelleştirmeyi başardı. Bununla birlikte dijital bayilik organizasyonu ile sektörün en yüksek web sitesi trafiğine ulaşan girişim en yakın rakibine 4 kat fark atmayı başardı. Hali hazırda organizasyon içerisindeki Boyacım Gelsin markası 15.000 aylık trafiğe ulaşmış durumda.

2018 Yılında 4.500 Evi Güzelleştirmek İstiyor

5 ay önce Barış Korkmaz tarafından kurulan Evde Mimar 2018 yılında agresif bir biçimde büyümeyi hedeflemekle beraber 2018 yılı içerisinde 4.500 evi güzelleştirmek istiyor. Bununla birlitke Türkiye’de 60 bayiye ulaşmayı kendine amaç edinmiş durumda. 2019 yılı hedefi olarak ise boya badana dışına çıkmayı hedefleyen girişim başka 2 dekorasyon dikeyine de aynı iş modeli ile geçiş yapmak istiyor. 2020 yılındaki ana hedef ise yurt dışında hizmet ihracatı yapan bir start up olabilmek.

Cevizlik girişimi ziyaret etmek için tıklayın.

İlginizi Çekebilir

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Fill out this field
Fill out this field
Lütfen geçerli bir e-posta adresi yazın.
You need to agree with the terms to proceed

Sonraki yazı
Mobil Alışverişin Yükselişi ve Başarılı Olmanın Sırları
Önceki yazı
2017 Bilgi Genç Sosyal Girişimci Ödülleri