Markalar için sene başında yapılacak etkili bir dijital pazarlama planı, dönüşüm hedeflerine ulaşmada önemli bir rol oynuyor. Dijital pazarlama harcamalarının etkin planlaması ayrıca maliyetleri düşürmede ve rekabette öne geçmede de önemli bir kriter.
Analytics Akademi tarafından 10.’su düzenlenecek 2018 yılının ilk Analytics Meetup’ında , Türkiye’nin dijital pazarlama profesyonelleri dijital pazarlamada etkin planlamanın sırlarını paylaşacak.
Ücretsiz olarak sınırlı sayıda katılımcıya açık olarak düzenlenecek olan Analytics Meetup – Planning Analytics etkinliğinde, Çok Kanallı Pazarlama Planlaması ve Etkin Kanal Stratejileri” konusu ile Criteo firmasından Barış Çoşkungönül, “Yıllık Seo Bütçe Planlamasında Püf Noktalar” konusu ile SEOMonitor firmasından Yusuf Barutçu ve “Dönüşüm Optimizasyonu Planlama” konusu ile Hype firmasından Esad Tatlıpınar konuşmacı olarak yer alacak.
25 Ocak Perşembe günü saat 18:00’da Kworks Girişimcilik ve Araştırma Merkezi’nde gerçekleştirilecek ücretsiz etkinlikte katılımcıları etkinlik sponsorlarından sürpriz hediyeler beklediğini de hatırlatalım.
ANALYTICS MEETUP – Planning Analytics Etkinliğine ücretsiz olarak katılım sağlamak için aşağıdaki bağlantı üzerinden kayıt yaptırmanız gerekmektedir.
Tarih: 25 Ocak Perşembe 18:30 – 21:30
Yer: Kworks Girişimcilik ve Araştırma Merkezi
Kayıt: https://analyticsakademi.com/analytics-meetups/
Not: Sınırlı kontenjan sebebi ile kayıt olmak zorunludur.
Konu ve Konuşmacılar:
18:30 – 19:00 Networking
19:00 – 19:40 Çok Kanallı Pazarlama Planlaması ve Etkin Kanal Stratejileri – Criteo Turkey Sales Director | Barış Çoşkungönül
19:40 – 19:50 Ara
19:50 – 20:30 Yıllık SEO Bütçe Planlamasında Püf Noktalar – SEOMonitor Country Manager | Yusuf Barutçu
20:30 – 20:40 Ara
20:40 – 21:20 Dönüşüm Optimizasyonu Planlama – Hype Conversion Optimization Expert | Esad Tatlıpınar
21:20 – 21:30 Kapanış