Kuş Bakışı Dijital Dünya Etkinliği Özet

Kuş Bakışı Dijital Dünya Etkinliği Özeti

Türkiye’de ilk defa bir Karga tarafından düzenlenen 🙂 Kuş Bakışı Dijital Dünya etkinliği Bilge Adam Girişim Ofisi‘nde gerçekleşti. Dijital/Marka temalı etkinlikte beyinden itibara, sosyal medyadan fütürizme kadar birçok konuyu ele aldık. Kargastik dünyanın izlerini taşıyan etkinlik öncesi yoğun bir talep yaşanırken, etkinlik süresince interaktif ve samimi bir iletişim kuruldu. Beş saat süren etkinlikte #kuşbakışıdijital ve #godijital etiketleri kullanıldı. Kuş bakışı dijital etkinliği sosyal medya üzerinden de sinerjisini yansıttı. Twitter’dan etiketlerle yapılan paylaşımlar etkinlik esnasında toplam 597.800 gösterim aldı.

Dijital Karga’nın yanında olan değerli konuşmacılar Prof.Uğur Batı, Funda Güleç Yalçın, Bülent Fidan ve Rüzgar Mira Okan’a teşekkürlerimizi bir kez daha sunmak isteriz. Bilgi dolu sunumlar, renkli katılımcılarla bir araya gelince yüksek enerjili bir ortam oluştu. #kuşbakışıdijital ve #godijital etiketlerinde yapılan paylaşımları inceleyebilirsiniz. #kuşbakışıdijital

Kuş Bakışı Dijital Dünya

Prof. Uğur Batı, İknanın Kusursuz Aracı: Beyin konuşması ile hem pazarlama hem yaşamda beynin etkileri ve etkilendikleri hakkında değerli bilgiler verdi. “Beynin amacı hayatta kalmaktır.” “Anda kalmak önemlidir, çünkü an harekettir.” “Sistem bizi doğumumuzdan itibaren mükemmel imajlara hazırlar.” “Dünyaya Instagram’dan bakacak olursak en mutlu ülkeyiz, Linkendin’den bakacak olursak en kariyerli ülkeyiz.”

Funda Güleç Yalçın, Hangi Sosyal Medya Sizin İçin Uygun? sunumunda sosyal medya iletişimi ile ilgili bilgiler ve ipuçları verdi. “Sosyal medyanın tetikleyici güçleri kadınlar Instagram’ı tercih ediyor.” “Gençler aile çevresi olduğunu düşündüğü için Facebook’dan kaçıyor.” “Twitter hızlı ve pratik olmayı gerektiriyor.” “Kendinizi marka gibi düşünün ve dijital dünyada kendinizi koruyun.”

Bülent Fidan, Fütüristler Olmadan Gelecekte Neler Olacak? Çizimler ile geçmişten günümüze insanlık tarihinin dönüşümünden bahsetti. “İnsan toprağında yaşadığı derebeyi (yönetici) kavramından çıkıp fabrikasında çalıştığı yöneticisi kavramı ile tanıştı.” “Bulut sistemleri ile hiçbir yere bağlı kalmak zorunda değiliz, 3D yazıcılar ile bireyler üretici olmaya başlayabilir tüm bunlarla devrim yaşıyoruz.” “Bu devrimde üretim ve tüketimi doğru yönetmek önemli.”

Rüzgar Mira Okan, Kişisel İtibar konuşmasında dijital ve kişisel iletişim üzerinden, itibar hakkında farklı bakış açıları getirdi. “İmaj sadece görüntüden ibaret değildir.” “Artık kişisel marka kurumsal itibarın temsilcisi oldu.” “Karakteriniz varsa stiliniz vardır.” “Dijital iletişimde mimiklerin yerini emojiler aldı.” “Network kişisel marka ve itibarımız için önemli ama fırsatçılığa dönüşmemesi gerekiyor.”

Gün sonunda değerli katılımcılar, kıymetli konuşmacılardan edindikleri bilgileri zihinlerine, pozitif enerjiyi ruhlarına cevizlerini ceplerine alarak Bilge Adam Girişim Ofisi’nden ayrıldılar. Katılanlara ve organizasyon destek veren Bilge Adam ve Haydar Özkömürcü’yü de teşekkürlerimizle

Ceviziniz bol olsun. Yeniden görüşmek üzere

Dijital Şakaya Gelmez

İlginizi Çekebilir

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Fill out this field
Fill out this field
Lütfen geçerli bir e-posta adresi yazın.
You need to agree with the terms to proceed

Sonraki yazı
Ahmet Beliktay WhatsApp Röportajı #kargayakonuş
Önceki yazı
Letgo İki Yılda Büyümeye Devam Ediyor