E-Ticaret Çözüm Lideri ikas 20 Milyon Dolar Yatırım Aldı

ikas

E-ticaret ve e-ihracat sektörlerinde KOBİ’lere yönelik çözümler sunan ikas, Seri A finansman turunda, Dünya Bankası iştiraki olan Uluslararası Finans Kurumu (IFC) ve Re-Pie Portföy’ün öncülüğünde 20 milyon dolar yatırım aldı. 2018 yılında Ankara’da Mustafa Namoğlu, Ömercan Çelikler, Tugay Karaçay ve Umut Ozan Yıldırım tarafından başlayan girişim hikayesi, Avrupa’da önde gelen e-ticaret platformlarıyla rekabet ediyor.

ikas, KOBİ’lerin satış ve nokta satış (POS) sistemleri, ürün yönetimi, mağaza yönetimi, müşteri ilişkileri, çoklu şube yönetimi, raporlama, donanım ve platform entegrasyonları gibi çeşitli alanlarda dijital dönüşüm süreçlerine destek oluyor. İşletmeler, e-ticaret altyapılarını güçlendirerek, pazardaki konumlarını sağlamlaştırabiliyorlar.

Yatırımın duyurulması üzerine bir açıklama yapan ikas CEO’su Mustafa Namoğlu, elde edilen fonun özellikle şirketin uluslararası pazardaki büyüme hedefleri doğrultusunda kullanılacağını belirtti. Namoğlu, “Yeni finansmanı tamamen yurt dışı büyümemizi hızlandırmak amacıyla kullanacağız. Bu yatırım turu bizi oldukça heyecanlandırsa da yolun hâlâ çok başında olduğumuzu ve yapacak pek çok işimiz olduğu gerçeğini değiştirmiyor. ikas olarak en büyük amaçlarımızdan bir tanesi, ekibinin yaş ortalaması sadece 28 olan bu genç Türk şirketinin, yurt dışında da neler yapabileceğini herkese göstermek. Bu yolda bize güvenen, başta ikas kullanıcıları olmak üzere ekibimize, yatırımcılarımıza ve tüm destekçilerimize minnettarız.” dedi.

Şirketin başarılı yatırım turu, Türkiye’den çıkan yenilikçi ve teknolojik girişimlerin uluslararası pazarda nasıl rekabet edebileceklerini ve başarı elde edebileceklerini gösteren önemli bir örnek, ekol, motivasyon kaynağı desek tam yerinde olur.

İlginizi Çekebilir

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Fill out this field
Fill out this field
Lütfen geçerli bir e-posta adresi yazın.
You need to agree with the terms to proceed

Sonraki yazı
Yapay Zeka mı Doğal Zeka mı?
Önceki yazı
Arçelik’in Küresel Vizyonu ve Beko’nun Stratejik Yeniden Markalaşması